Laatste drie weken!!

30 juli 2014 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Heeii iedereen!

Hierbij kan ik vertellen dat de laatste drie weken zijn ingegaan en dat betekent dat het einde in zicht. En ondanks dat ik het hier reuze maar mijn zin heb, heb ik ook zin om naar huis te gaan om iedereen weer te zien en bij te praten. Hier op het kamp weten we dat aan alles een eind komt, dus we werken met extra energie en plezier naar het einde toe!

En ik ben druk bezig met mijn reisweek plannen en ook al aan het bedenken hoe ik alles mee teug krijg naar huis. Wat laat ik achter, wat neem ik mee terug? Nou dit was even een korte update over hoe het met me gaat. Er komt deze week nog de foto film van afgelopen sessie op de blog, hou het in de gaten en er komt nog een heel verhaal over verschillen tussen hier en thuis!

See you!

Claire

1. Han Stassen:
    31 juli 2014
    Niet te geloven,dat je alweer bijna terug komt. Time flies when you're having fun!
    Wat laat je achter? Nieuwe vrienden en kennissen.Mensen die je liefdevol (weet ik zeker) verzorgd en begeleid hebt.
    Wat neem je mee? Bergen verhalen,herinneringen en ervaring.
    En voor de rest gewoon wat ondergoed en kleren denk ik..;)
  2. Rachel:
    31 juli 2014
    Hoi lieve Claire,
    Heerlijk om al je verhalen te lezen. Ik kan me mijn eigen tijd op summercamp nog zo goed herinneren en voelde veel dezelfde dingen als jij. Het is inderdaad keihard werken maar het is het zo waard. Ik ben zo blij voor jou dat je het zo naar je zin hebt. Heb je nog wat gehad aan de reistips?
    Geniet geniet geniet
    Liefs Rachel